Občinska uprava
Občinska uprava odloča o pravicah in dolžnostih posameznikov in pravnih oseb ter o njihovih pravnih koristih v upravnih zadevah v upravnem postopku. Pri svojem delu je samostojna in deluje v okviru Ustave Republike Slovenije, zakonov in statuta Občine Sevnica.
Marja Zidarič, višja svetovalka za pravne zadeve
Pisarna:
201, II. nadstropjeTel:
07 81 61 265GSM:
051 346 463E-mail:
Področje dela: Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov (DPO) in posredovanje informacij javnega značaja
Eva Andolšek, svetovalka za pravne zadeve
Pisarna:
209, II. nadstropjeTel:
07 81 61 222GSM:
031 360 293E-mail:
Simon Dolenšek, višji svetovalec za pravne zadeve
Pisarna:
215, II. nadstropjeTel:
07 81 61 215GSM:
041 480 094E-mail:
Področje dela: vodenje upravnih postopkov na I. stopnji, premoženjsko pravne zadeve, obračunavanje in vodenje evidence občinskih taks ter izdajanja ustreznih odločb v zvezi javnih površin.
Marjetka Flisek, referentka za krajevne skupnosti
Pisarna:
207, II. nadstropjeTel:
07 81 61 223GSM:
041 596 716E-mail:
Področje dela: upravna in računovodska opravila za krajevne skupnosti.
Neža Nemec, višja svetovalka splošne službe
Pisarna:
201, II. nadstropjeTel:
07 81 61 264GSM:
041 480 095E-mail:
Področja dela: generiranje multimedijskih vsebin lokalne skupnosti, priprava strategije in projektov na področju digitalne preobrazbe lokalne skupnosti.
Aleš Stegenšek, svetovalec za informatiko
Pisarna:
120, I. nadstropjeTel:
07 81 61 217GSM:
/E-mail:
Področja dela: razvijanje modulov za kakovostnejše delovanje občine, vzdrževanje, dograjevanje in uvajanje modulov, vzdrževanje strojne in programske opreme.
Roman Strlekar, vodja splošne službe
Pisarna:
208, II. nadstropjeTel:
07 81 61 269GSM:
041 504 682E-mail:
Področja dela: vodenje oddelka splošne službe, vodenje upravnih postopkov na I. in II. stopnji, zastopanje Občine Sevnica na sodiščih; opravljanje nalog za občinski svet, nadzorni odbor, občinske komisije in odbore s področja splošne službe in krajevne skupnosti, pripravljanje splošnih aktov, skrb za izvajanje zakonov (ZDIJZ, PisRS, ZIntPK), premoženjsko pravne zadeve, kadrovske zadeve.
Eva Urh, Višja svetovalka splošne službe
Pisarna:
201, II. nadstropjeTel:
07 81 61 267GSM:
031 33 66 83E-mail:
Vanja Vidmar, svetovalka za glavno pisarno
Pisarna:
215, II. nadstropjeTel:
07 81 61 200GSM:
041 480 087E-mail:
Splošna služba
Dejavnosti Splošne službe :
- organizira občinsko upravo;
- pridobiva sredstva za delovanje in razvoj občine;
- upravlja občinsko premoženje;
- opravlja upravno nadzorstvo;
- pripravlja splošne akte;
- sklepa pogodbe o odtujitvi premičnin in nepremičnin, o koncesijah in drugih razmerjih;
- skrbi za izvedbo lokalnih volitev in volitev predstavnikov lokalnih interesov v državni svet;
- ustvarja pogoje za delo političnih strank;
- sodeluje z odborom za priznanja in z odborom za vloge in pritožbe;
- opravlja strokovne, organizacijske in administrativne naloge za občinski svet, nadzorni odbor, občinske komisije in odbore;
- opravlja tehnične in druge naloge za delovanje uprave;
- skrbi za zavarovanje in vzdrževanje premičnega in nepremičnega premoženja občine;
- vodi razgovore s krajevnimi skupnostmi, javnimi zavodi, gospodarskimi javnimi službami, podjetji in drugimi organizacijami;
- pripravlja osnove in strokovne podlage ter dokumente za investicije in razvoj ter skrbi za prijavo na natečaje za skladnejši regionalni razvoj;
- povezuje, zbira, analizira podatke vseh oddelkov občinske uprave v zvezi z investicijami in razvojem;
- spremlja uradne objave, razpise in natečaje za pridobitev sredstev za delovanje in razvoj občine;
- planira in nadzira porabo proračunskih sredstev, potrebnih za izvajanje nalog službe;
- opravlja druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za občinske uprave;
- nudi pravno pomoč krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju;
- ter opravlja naloge s področij glavne pisarne.