Kontakt
Seznam zaposlenih po abecednem vrstnem redu
Uradne ure za poslovanje s strankami:
Ponedeljek, torek in četrtek: 7.30 - 15.00
Sreda: 7.30 - 17.00
Petek: 7.30 -13.00
Poslovni čas
Ponedeljek, torek in četrtek: 7.00 - 15.00
Sreda: 7.00 -17.00
Petek: 7.00-13.00
Naročanje za vložitev vloge ali drugo upravno storitev
Za vložitev vloge ali drugo upravno storitev se stranke lahko naročijo v sprejemni pisarni ali po telefonu v poslovnem času oziroma kadarkoli po elektronski pošti.
Telefonska številka za naročanje: 07 81 61 200
E-naslov za naročanje:
Sprejemna pisarna Občine Sevnica je odprta v ponedeljek, torek in četrtek od 7.30 ure do 15.00 ure, v sredo od 7.30 ure do 17.00 ure ter v petek od 7.30 do 13.00 ure.
Varen elektronski predal Občine Sevnica (namenjen e-vročanju elektronskih pošiljk):