Gumb išči|

Zapri iskalnik

Kontakt

Seznam zaposlenih po abecednem vrstnem redu


Uradne ure za poslovanje s strankami:

Ponedeljek, torek in četrtek: 7.30 - 15.00

Sreda: 7.30 - 17.00

Petek: 7.30 -13.00

Poslovni čas 

Ponedeljek, torek in četrtek: 7.00 - 15.00

Sreda: 7.00 -17.00

Petek: 7.00-13.00


Naročanje za vložitev vloge ali drugo upravno storitev

Za vložitev vloge ali drugo upravno storitev se stranke lahko naročijo v sprejemni pisarni ali po telefonu v poslovnem času oziroma kadarkoli po elektronski pošti.

Telefonska številka za naročanje: 07 81 61 200

E-naslov za naročanje:

 


Sprejemna pisarna Občine Sevnica je odprta v ponedeljek, torek in četrtek od 7.30 ure do 15.00 ure, v sredo od 7.30 ure do 17.00 ure ter v petek od 7.30 do 13.00 ure.

 


Varen elektronski predal Občine Sevnica (namenjen e-vročanju elektronskih pošiljk):

 

kuvertaNaroči se na e-novice